Cinibulkova naučná stezka

19.08.2013 15:20

Mimořádně, ani ne ve středu a ani ne v sobotu, jsem dnes v pondělí 19. srpna se vydal na trasu do oblíbeného "Kokořínska". Popud mi k tomu dala Věra K., jelikož asi jede v sobotu 24.08. s TK Štětí na "Cinibulkovu naučnou stezku" do Mšeného. Já v sobotu vyrážím do Duchcova na pochod  G. Casanovy.

Info Cinibulkova stezka

Tak, že jsem si ráno přivstal a ze Štětí jsem odjížděl do Mšeného v 6:51 h. Tam jsem dorazil 10 minut před osmou hodinou. Z nádraží to je do města necelý kilometr. Z náměstí jsem se vydal po Cinibulkově stezce a to ve směru proti chodu hodinek (teda vpravo). Krajina je to krásná sice stále do kopce a z kopce. Místy po žebříku a někde i pomocí ocelových řetězů.

Během cesty jsem našel také hodně hub – většinou pravé hřiby. Nakonec jsem skončil u mšenského secesního koupaliště, a to bylo asi 11:20 h. Stihnul jsem si dojít ke „Zlatému lvu“ na občerstvení a pak jsem domů odjel vlakem zase přes Mělník. I když si myslím, že je výhodnější ze Mšena do Mělníka jet autobusem (sice to stojí více peněz), ale je to rychlejší.

Celkem jsem  po Cinibulkově trase našlapal 11 km.