Zimním Polabím 8.ročník

21.01.2024 15:17
V sobotu 20.ledna 2024 jsem vyjel ráno v 7:30 hod do Poděbrad. Kde na vlakovém nádraží byl start trasy 10 a 18 km. Já jsem si vybral trasu 10 km s tím že cíl bude v restaurace Kulturní dům, Libice nad Cidlinou.
Začátek trasy jsem změnil si tak , abych nešel po turistické značce kolem Labe, ale abych poznal i jinou část Poděbrad.
Šel jsem od nádraží vlevo kolem Crystal BOHEMIA, a.s. a dále šikmo přes golfové hřiště. Potom částečně po NS Skupice-Huslík až k záchranné stanici pro zraněné živočichy. Tam jsem si to prohlédl a pak se vrátil na NS a ošel k soutoku Labe s Cidlinou.Od soutoku to byl již kousek do Libic nad Cidlinou.
Tam jsem po prohlídce obce, Slavníkovského hradiště došel do restaurace Kultůrní dům, kde bylo zakončení trasy a možnost občerstvení v restauraci.
Patom už jenom cesta na nádraží a odjezd domů. Počasí na trace a celý den bylo sice mrazivé ale slunečné.
Ušel jsem 10 kmV sobotu 20.ledna 2024 jsem vyjel ráno v 7:30 hod do Poděbrad. Kde na vlakovém nádraží byl start trasy 10 a 18 km. Já jsem si vybral trasu 10 km s tím že cíl bude v restaurace Kulturní dům, Libice nad Cidlinou.
Začátek trasy jsem změnil si tak , abych nešel po turistické značce kolem Labe, ale abych poznal i jinou část Poděbrad.
Šel jsem od nádraží vlevo kolem Crystal BOHEMIA, a.s. a dále šikmo přes golfové hřiště. Potom částečně po NS Skupice-Huslík až k záchranné stanici pro zraněné živočichy. Tam jsem si to prohlédl a pak se vrátil na NS a ošel k soutoku Labe s Cidlinou.Od soutoku to byl již kousek do Libic nad Cidlinou.
Tam jsem po prohlídce obce, Slavníkovského hradiště došel do restaurace Kultůrní dům, kde bylo zakončení trasy a možnost občerstvení v restauraci.
Patom už jenom cesta na nádraží a odjezd domů. Počasí na trace a celý den bylo sice mrazivé ale slunečné.
Ušel jsem 10 kmV sobotu 20.ledna 2024 jsem vyjel ráno v 7:30 hod do Poděbrad. Kde na vlakovém nádraží byl start trasy 10 a 18 km. Já jsem si vybral trasu 10 km s tím že cíl bude v restaurace Kulturní dům, Libice nad Cidlinou.
Začátek trasy jsem změnil si tak , abych nešel po turistické značce kolem Labe, ale abych poznal i jinou část Poděbrad.
Šel jsem od nádraží vlevo kolem Crystal BOHEMIA, a.s. a dále šikmo přes golfové hřiště. Potom částečně po NS Skupice-Huslík až k záchranné stanici pro zraněné živočichy. Tam jsem si to prohlédl a pak se vrátil na NS a ošel k soutoku Labe s Cidlinou.Od soutoku to byl již kousek do Libic nad Cidlinou.
Tam jsem po prohlídce obce, Slavníkovského hradiště došel do restaurace Kultůrní dům, kde bylo zakončení trasy a možnost občerstvení v restauraci.
Patom už jenom cesta na nádraží a odjezd domů. Počasí na trace a celý den bylo sice mrazivé ale slunečné.
Ušel jsem 10 km

V sobotu 20.ledna 2024 jsem vyjel ráno v 7:30 hod do Poděbrad. Kde na vlakovém nádraží byl start trasy 10 a 18 km. Já jsem si vybral trasu 10 km s tím že cíl bude v restaurace Kulturní dům, Libice nad Cidlinou.

Začátek trasy jsem změnil si tak , abych nešel po turistické značce kolem Labe, ale abych poznal i jinou část Poděbrad.

Šel jsem od nádraží vlevo kolem Crystal BOHEMIA, a.s. a dále šikmo přes golfové hřiště. Potom částečně po NS Skupice-Huslík až k záchranné stanici pro zraněné živočichy. Tam jsem si to prohlédl a pak se vrátil na NS a došel k soutoku Labe s Cidlinou.Od soutoku to byl již kousek do Libic nad Cidlinou.

Tam jsem po prohlídce obce a Slavníkovského hradiště došel do restaurace Kultůrní dům, kde bylo zakončení trasy a možnost občerstvení v restauraci.

Patom už jenom cesta na nádraží a odjezd domů. Počasí na trase a celý den bylo sice mrazivé ale slunečné.

Ušel jsem 10 km