Teplice v čechách - Doubravka

27.07.2017 21:46

text : Míla Rajchl

Ve středu 19.7.2017  se turisti vydali do  lázeňského města Teplice v Čechách.Všichni v počtu téměř 30 lidiček se dostavili kromě vedoucího výpravy.To jsem byl já.Popletl jsem odjezd.No není mi 20, ale Pepa Š. Jindra N. mě zastoupili.Tímto jim děkuji a omlouvám se  všem.Každý  účastník má u mě  láhvinku rumu na zimní měsíce...ale virtuální .Jel jsem o hodinu později 9:26 z LT.Ale pilně jsem si to v TP zkrátil trolejbusem od nádraží pod Doubravku.Mojí hodinovou ztrátu jsem zredukoval na půl hodiny...ale úplně zničený.Naštěstí na  Doubravce bylo otevřené občerstvení,moje záchrana.Svůj  vedoucovský škraloup jsem si ale vylepšil,že jsem domluvil vstup do hradu,do Rytířského sálu a vyhlídku.Jinak je toto nepřístupné.Na Doubravce jsem pracoval jako radiotechnik-vývojář-konstruktér 13 let.Po ukončení vývoje se rozjela výroba přijímačů a vysílačů pro radioamatéry...několik tisíc kusů.Byl to  podnik Radiotechnika Svazarm.Tak jsem se opět uviděl po několika letech s mými kolegy z práce, kteří umožnili vstup.Sláva jim.Potom jsme seběhli do botanické zahrady TP a nějak jsme se postupně rozprchli.V botanické bylo také občerstvení.Vlak jel každou hodinu tak nebylo co řešit.