Skalní reliéfy Cvikov-Radvanec-Nový Bor

06.05.2020 18:59
Dnes 6.května stále trvá nouzový stav, ale samostatně můžeme vyrazit na procházku do přírody. A tak jak jsem měl původně naplánovaný výlet … Skalní reliéfy Cvikov-Radvanec-Sloup, jsme se vydal sám. V Litoměřicích jsem se setkal s mnoha turisty, kteří vyráželi také na různé trasy. Jedni do Zahrádek a druzí do Nelahozevsi. 
Jenom jsme trasu na závěr změnil a došel místo do Sloupa v Č. tak do Nového Boru.
Ráno jsem vyjel ze Štětí v 7:05 hod přes Litoměřice horní, Českou Lípu do Svoru. V České Lípě jsem si musel koupit jízdenku do vlaku Ariva. Došel  jsem přes obec na autobusovou zastávku – Svor, otočka. Autobus přijel v 10:29 hod a s ním jsem se přesunul do Cvikova. Tam jsme dojeli v 10:40 hod.
Ze Cvikova od autobusu jsem se vydal ke kostelu sv. Alžběty Uherské, kde je také morový sloup.
Od kostela jsem se vrátil na MTZ(současně ŽTZ) a pokračoval dál přes hlavní silnici ke hřbitovu. Je to i cyklostezka 3053. U rozcestníku „U posedu“ již pokračuji jen po MTZ a to Údolím vzdechů (proč ?) a pak Údolím samoty. Došel jsem k reliéfu Krista. Pokochal jsem se zajímavými tvary skály Panenské a Čertovi.
Procházím obci a zhlédnu dva reliéfy – Krista a Rytíře u kapličky sv. Antonína Paduánského. Pod ní je bývalý mlýn s náhonem a další skalní reliéf.
Procházím obci a u studánek kde je i socha sv. Jana Nepomuckého se dávám vlevo po cyklostezce 3056 směr Nový Bor a v lese navštívím Památník Rumburské vzpoury.
Dojdu na autobusové nádraží a asi 45 min čekám na autobus směr Praha. V Liběchově přestoupím do směru ŠtětíDnes 6.května stále trvá nouzový stav, ale samostatně můžeme vyrazit na procházku do přírody. A tak jak jsem měl původně naplánovaný výlet … Skalní reliéfy Cvikov-Radvanec-Sloup, jsme se vydal sám. V Litoměřicích jsem se setkal s mnoha turisty, kteří vyráželi také na různé trasy. Jedni do Zahrádek a druzí do Nelahozevsi. 
Jenom jsme trasu na závěr změnil a došel místo do Sloupa v Č. tak do Nového Boru.
Ráno jsem vyjel ze Štětí v 7:05 hod přes Litoměřice horní, Českou Lípu do Svoru. V České Lípě jsem si musel koupit jízdenku do vlaku Ariva. Došel  jsem přes obec na autobusovou zastávku – Svor, otočka. Autobus přijel v 10:29 hod a s ním jsem se přesunul do Cvikova. Tam jsme dojeli v 10:40 hod.
Ze Cvikova od autobusu jsem se vydal ke kostelu sv. Alžběty Uherské, kde je také morový sloup.
Od kostela jsem se vrátil na MTZ(současně ŽTZ) a pokračoval dál přes hlavní silnici ke hřbitovu. Je to i cyklostezka 3053. U rozcestníku „U posedu“ již pokračuji jen po MTZ a to Údolím vzdechů (proč ?) a pak Údolím samoty. Došel jsem k reliéfu Krista. Pokochal jsem se zajímavými tvary skály Panenské a Čertovi.
Procházím obci a zhlédnu dva reliéfy – Krista a Rytíře u kapličky sv. Antonína Paduánského. Pod ní je bývalý mlýn s náhonem a další skalní reliéf.
Procházím obci a u studánek kde je i socha sv. Jana Nepomuckého se dávám vlevo po cyklostezce 3056 směr Nový Bor a v lese navštívím Památník Rumburské vzpoury.
Dojdu na autobusové nádraží a asi 45 min čekám na autobus směr Praha. V Liběchově přestoupím do směru Štětí
Dnes 6.května stále trvá nouzový stav, ale samostatně můžeme vyrazit na procházku do přírody. A tak jak jsem měl původně naplánovaný výlet … Skalní reliéfy Cvikov-Radvanec-Sloup, jsem se vydal sám. V Litoměřicích jsem se setkal s mnoha turisty, kteří vyráželi také na různé trasy. Jedni do Zahrádek a druzí do Nelahozevsi. 
Jenom jsem trasu na závěr změnil a došel místo do Sloupu v Č. tak do Nového Boru.(místo 1 km jsem navýšil o 3 km)
Ráno jsem vyjel ze Štětí v 7:05 hod přes Litoměřice horní, Českou Lípu do Svoru. V České Lípě jsem si musel koupit jízdenku do vlaku Ariva. Došel  jsem přes obec na autobusovou zastávku – Svor, otočka. Autobus přijel v 10:29 hod a s ním jsem se přesunul do Cvikova. Tam jsme dojeli v 10:40 hod.
 
Ze Cvikova od autobusu jsem se vydal ke kostelu sv. Alžběty Uherské, kde je také morový sloup.
Od kostela jsem se vrátil na MTZ(současně ŽTZ) a pokračoval dál přes hlavní silnici ke hřbitovu. Je to i cyklostezka 3053. U rozcestníku „U posedu“ již pokračuji jen po MTZ a to Údolím vzdechů (proč ?) a pak Údolím samoty. Došel jsem k reliéfu Krista. Pokochal jsem se zajímavými tvary skály Panenské a Čertovi.
Procházím obci a zhlédnu dva reliéfy – Krista a Rytíře u kapličky sv. Antonína Paduánského. Pod ní je bývalý mlýn s náhonem a další skalní reliéf.
Procházím obci a u studánek kde je i socha sv. Jana Nepomuckého se dávám vpravo po cyklostezce 3056 směr Nový Bor a v lese navštívím Památník Rumburské vzpoury. Na trase jsem ušel 10 km.
Dojdu na autobusové nádraží a asi 45 min čekám na autobus směr Praha. V Liběchově přestoupím do směru Štětí.