Skalní kaple - Brocno - Chudolazy

18.07.2016 07:37

Po získání informace, že poblíž obce Brocno se v lesích nachází skalní kaple, jsem se tam ihned vypravil. Myslel jsem, že to zvládnu na kole, a v terénu jsem velmi často musel kolo jen vést anebo přenášet.

Vyjel jsem přes Chcebuz do Veselí, kde jsem podél pole dojel k lesu. Tam mněla být údajně lesní cesta. Ta tam bývala, ale asi někdy v minulém století. Je to část zvaná „U tří stromů“. A tak jsem po, stromy zarostlé trase cesty, vydal se úvozem do lesa. Prošel jsem asi 1 km a pak již byla cesta sice travnatá, ale bylo znát, že je to cesta. Došel jsem k větší křižovatce cest jedna byla trochu upravená asfaltem vedla z obce Chudolazy.

Na této křižovatce jsem se vydal vzhůru do lesa, kde jsem našel onu skalní kapličku.

Dolu do Chudolaz to bylo již v pohodě po oné silničce. Ta končila přímo za restaurací „U červených vrat“. Nahoru do Brocna to bylo již horší a musel jsem kolo zase tlačit, ale pak již jen do šlapek a projet si památnou část obce Brocno. Přes Chcebuz směr domů. Ujel jsem asi 24,5 Km.

 

Odkaz na