Pochod Giacoma Casanovy

24.08.2013 18:49

Do Duchcova na „Pochod Giacoma Casanovy“ dne 24. 08. 2013 jsem si přivstal a odjížděl z Hněvic v 5:50 h.

V Roudnici n/L jsem přesedl na rychlík R 440 Excelzior z Košic až do Chebu. Tím jsem dojel až do Duchcova, kde jsem byl v 7:13 h. Ale do města a konkrétně na start ve škole to je asi 2,5 km.

Na trasu jsem vyšel ze startu v pořadí jako druhý a vydal se do města zhlédnout náměstí a zámek kde Casanova pobýval. Pak jsem se vydal parkem směr do Oseka po MTZ. Po trase byly 3 kontroly. Jedna skoro až na konci a to fyzická, ostatní jenom sebekontrola se zápisem čísla turistické ukazatele v dané oblasti.

V Oseku jsem si zašel na turistické informace do „i“ a do Cisterciáckého kláštera. Pak jsem pokračoval přes Horní Háj, Křižanov a Hrob po ŽTZ . V Hrobu je kostel sv. Barbora a základy protestantského kostela. Od tam tud jsem se vydal po ČTZ do Duchcova. Procházel jsem již zmiňovanou kontrolou a pak přes areál golfového hřiště Barbora.

To bylo již po 12 hod a udělalo se pěkné teplo. Do cíle jsem dorazil v 12:30 h a po občerstvení se vydal procházkou přes město Duchcov na vlakové nádraží.

Doma jsem odjížděl v 13:27 h a do Hněvic jsme dojel kolem 15 hod.

Na trase jsem ušel 20 km a k tomu asi 6 km ve městě Duchcov. A pak do Hněvic a zpět to bylo 3,5 km.  Celkem 29,5 km.