Mšené lázně - Kostelec n/O - Libochovice

02.09.2015 18:50

Ve středu 2. září jsem na naplánovaný výlet ze Mšených lázní do Libochovic, vyjel ze Štětí autobusem s přestupem v Roudnici nad Labem. Ze Štětí jsem vyjížděl v 9:34 h a jízdenku jsem si koupil přestupní za 40 Kč (zóny = 651 a 776). Do Mšených lázní (v Roudnici ze zastávky č.1 )jsem dojel před půl jedenáctou. Tam jsem s dvěma turisty počkal na příjezd ostatních turistů od Litoměřic v 10:40 hod. Tak že nás bylo celkem 16.

Po příjezdu jsme si udělali procházkové kolečko v délce 2 km po lázních a pak jsme se vydali po ZTZ směr Kostelec nad Ohři. Ke konci bylo špatné značení, ale do Kostelce jsme došli sice chvilku po poli a pak polní cestou. Tím jsme se, ale vyhnuli obci Brníkov a také trochu zkrátily trasu. Z Kostelce n/O jsme se rozhodli dojít, zbývající čtyři kilometry pěšky až do Libochovic. Tam jsme se rozprchli po různých restauracích a cukrárnách. Většina odjížděla domů přes Lovosice v 15:20 h.

Na trase jsme ušli celkem 13,5 km

 

Odkaz na foto z výletu: