Mnichovice - cesta kocoura Mikeše

21.07.2016 07:43

Při autobusovém výletu do pivovaru Velké Popovice a do Štiřína, jsme nemohli se moc zdržovat v obci Mnichovice, protože jsme pokračovali do Hrusic.

Toto městečko „Mnichovice“, mě velmi zaujalo a né jenom množstvím památných stromů, ale že v okolí vede naučná stezka „Putování kocoura Mikeše“. A tak jsem ve čtvrtek 21. července dojel vlakem z Hněvic v 7:20 hod do Mnichovic. Prošel jsem si v pohodě městečko, zašel jsem si do jídelny na náměstí na oběd. Pak jsem pokračoval přes Šibeniční vrch, Myšlín a k zámečku Myšlín, kde je památný strom „Žižkův dub“. Další mé kroky směřovali přes Struhařov, Klokočná a Koloděje zpět do Mnichovic.

Na trase jsem nafotil celkem 12 památných stromů.

Ušel jsem 20 Km a domů jsem odjížděl v 16:14 hod.

 

Odkaz na