Kryry - Schillerova rozhledna

04.05.2015 09:56

Protože Schillerová rozhledna, která je poblíž obce Kryry, je na podbořansku  a spojení tam je dosti složité, využil jsem návštěvy příbuzných v městě Žatci.

Nejdříve jsme si prohlédli muzeum chmele spolu s rozhlednou Maják a chmelový orloj. Pak jsem následný den se vydal vláčkem ze Žatce přes Podbořany do obce Kryry. Tam bylo zrovna po oslavách 70 let konce 2 sv. války. Kostel v obci Kryry ...odkaz kostel Narození P.Marie

Já jsem vystoupil na vrchol a došel k Schillerově rozhledně. Jenže ouha rozhledna byla zavřená a tak jsem se pouze kochal výhledy do okolí z pod rozhledny.

Odkaz .... Schillerova rozhledna

Návrat zpět do Žatce jsem řešil procházkou po ZTZ z obce Kryry do Podbořan, které jsem zběžně prošel a do Žatce jsem odjel vláčkem. Nikde jsem nenašel otevřené žádné informační středisko, ale alespoň v Podbořanech před nádražím je restaurace „Panský dům“, kde jsem mohl uhasit žízeň.

Na trase jsem ušel 11 km.