Jestřebí u Č.L. - Provodín - St.Splavy

15.06.2013 14:40

V sobotu 15. června pořádá tenisový klub Provodín tzv. "Provodínskou štrapandu". Jelikož se mnou nikdo nejel, tak jsem vyrazil sám autem, a v Jestřebí se ke mně přidal můj vnuk Jindra. Společně jsme vyrazili na nejkratší trasu, a to je 12 km....viz Info trasy.

Ráno jsem vyjel po půl osmé do Jestřebí, tam jsem přibral Jindru a pokračoval do Provodína k nádraží, a tam byl start. Vyrazili jsme v 8:15 h a šli kolem obory k Máchovu jezeru a pak přes Staré splavy zpět do Provodína. Po cestě byly celkem dvě kontroly. Krajina je krásná a po ránu, kdy ještě nešlo mnoho turistů se nám šlo bezva. Během cesty nebylo sice moc míst zajímavých k fotografování, ale právě proto jsme si to, o to víc užívali.

Do cíle jsme dorazili v 11:00 h a dostali diplom spolu s poukázkou na opečený buřtík.