Jarní sraz turistů v Janově

19.03.2023 11:38

V sobotu 18.03.2023 se konal 62.Jarní sraz turistů v Janově.Vydal jsem se tam také i přesto, že z Litoměřic jeli také turisté, ale ti vyjížděli později.

Já jsem vyjel ze Štětí v 7:06 hod, přes Ústí n/L západ a pak os.vlakem z Kadaně do Děčina. Tam jsem došel na zastávku autobusu č.5, naproti muzeu, kde již stála početnější skupinka turistů z Děčína. 

V pohodě jsem dojel do obce Růžová a vydal se přes rozhlednu Růženka a dále po ŽTZ do Janova.Počasí bylo od rana velmi slunečné, jenom na rozhledně Růženka foukal vítr a bylo chladno.

Do Janova jsem dorazil po půl dvanácté a po registraci jsem si opekl špekáček a v sále restaurace "U Zeleného stromu" si poslech country kapelu a ve 12 hod zhodnocení srazu.

Času bylo ještě hodně a tak jsem pokračoval do Hřenska.

Celkem ušel 7 km + 3,5 km a domů jsemodjížděl ve 14:24 hod z Hřenska přes Děčín a Ústí n/l do Štětí.

 
Celkem ušel 7 km + 3,5 km a domů jsemodjížděl ve 14:24 hod z Hřenska přes Děčín a Ústí n/l do Štětí.V sobotu 18.03.2023 se konal 62.Jarní sraz turistů v Janově.Vydal jsem se tam také i přesto, že z Litoměřic jeli také turisté, ale ti vyjížděli později.
Já jsem vyjel ze Štětí v 7:06 hod, přes Ústí n/L západ a pak os.vlakem z Kadaně do Děčina. Tam jsem došel na zastávku autobusu č.5, naproti muzeu, kde již stála početnější skupinka turistů z Děčína. 
V pohodě jsem dojel do obce Růžová a vydal se přes rozhlednu Růženka a dále po ŽTZ do Janova. Tam jsme dorazil po půl dvanácté a po registraci jsem si opekl špekáček a v sále restaurace "U zeleného stromu" si poslech kántry kapelu a ve 12 hod zhodnocení srazu.
Času bylo ještě hodně a tak jsem pokračoval do Hřenska.
Celkem ušel 7 km + 3,5 km a domů jsemodjížděl ve 14:24 hod z Hřenska přes Děčín a Ústí n/l do Štětí.