Jarní putování okolím Lovoše

01.05.2016 13:06

Tuto sobotu 30. dubna, pořádal KČT Lovosice pochod „Jarní putování okolím Lovoše“. A to již 37 ročník.

Prezentace na pochody (3,5 – 7 – 12 – 15 – 24 – 38 -50) km byla od 7:00 h do 10:00 h, a cíl byl na chatě Lovoš (9:00 – 17:00). Proto jsem vyjel do Lovosic ráno v 7:35 h z Hněvic. Na nádraží jsem se sešel s velkou skupinou turistů z Litoměřic a okolí (zrhuba asi 30 turistů). Vytvořili jsme skupinku Ivanka K., Věra K., Alenka T. a já. Vybrali jsme si trasu 12 km a zaplatili poplatek 40 Kč. Pak honem do autobusu, který jezdil kyvadlově do Radejčína k tunelům na dálnici D8. Tam jsme se po krátké instruktáži a o průběhu výstavby, vydali skrze Radejčínský  a Prackovický tunel na trasu. Mezi tunely je most.

Počasí nám velmi přálo sice ráno bylo chladno, ale již né tak jako předešlý den, kdy se teploty k ránu pohybovali kolem nuly (na Šumavské Kvildě bylo údajně – 16 o C). Během dopoledne začali teploty stoupat k 15 stupňům a pak i více.

Podle pořadatelů se letos přihlásilo asi 900 účastníků.

Na trase jsem ušel 16 km a domů jsem odjížděl ze zastávky Lovosice-město v 14:19 hod.

 

Odkaz na :